המנועים של משפחת הרייסינג הם חד-צילינדרים מודרניים ארבע פעימות, כוללים עיצוב מקורר נוזלים עדכני, גל זיזים כפולים, ארבעה שסתומים, ומערכת הזרקת דלק מודרנית המבטיחה לא רק ביצועים טובים ביותר אלא גם שליטה בפליטות מזהמים וצריכת דלק נמוכה.
מפרט טכני
נפח מנוע 510
מאפיינים
מפרט טכני
מנוע
צילינדר בודד, 4 פעימות, 4 שסתומים, גל זיזים עליון כפול, קירור מים
קדח ומהלך
97×67.5 מ"מ
סמ"ק
501 סמ"ק
מערכת הדלק
הזרקה JET
התנעה
חשמלית
מצמד
אמבט שמן, רב דיסק
תמסורת
6 מהירויות
שלדה
תרכובת אלומיניום / פלדה
גובה מושב
960 מ"מ
מרווח גלגלים
1450 מ"מ
מרווח גחון
355 מ"מ
מיכל דלק
9.5 ליטר
צמיג קדמי
21" – 90/90
צמיג אחורי
18" – 140/80
מתלה קדמי
ZF זקס Ø48 מ"מ – מהלך 300 מ"מ –מתכוונן לחלוטין
מתלה אחורי
מתלה ZF זקס מתקדם – מהלך 300 מ"מ – מתכוונן לחלוטין
מעצורים קדמיים
קאליפר 2 בוכנות – דיסק Ø260 מ"מ
מעצורים אחוריים
קאליפר בוכנה אחת – דיסק Ø220 מ"מ
*הדרגה מחושבת לפי תקנות אוויר נקי (גילוי נתוני זיהום אוויר מרכב מנועי בפרסומת), התשס"ט – 2009