תמיד לימינך בכל דרך שתבחר לרכוב בה, ניצב ה-PR7 בקטגוריה משל עצמו, מגדיר מחדש ובצורה מהפכנית את קונספט אופנועי האדוונצ'ר ללא כל פשרה של אמינות ונוחות.
לב ליבו של ה-PR7 המחבר אותו לפילוסופיה של AJP, הוא מנוע מודרני קל וקומפקטי המצויד בגל איזון להפחתת רעידות וגיר בעל 6 הילוכים. שפע של כוח זמין מוצע לרוכב ע"י המנוע בעל הצילינדר הבודד מקורר מים, גל זיזים עליון כפול, 4 שסתומים, ומערכת הזרקת דלק מודרנית עם לוע בקוטר 45 מ"מ.
מפרט טכני
נפח מנוע 650
מאפיינים
מפרט טכני
מנוע
צילינדר בודד, 4 פעימות, 2 שסתומים, גל זיזים עליון יחיד, קרור שמן אויר
קדח ומהלך
100×76.4 מ"מ
סמ"ק
600 סמ"ק
מערכת הדלק
מערכת הזרקת דלק דלפי Ø45 מ"מ
התנעה
חשמלית
מצמד
אמבט שמן, רב דיסק
תמסורת
6 מהירויות
שלדה
תרכובת אלומיניום / פלדה
גובה מושב
920 מ"מ
מרווח גלגלים
1540 מ"מ
מרווח גחון
310 מ"מ
מיכל דלק
17 ליטר
צמיג קדמי
21" – 90/90
צמיג אחורי
18" – 140/80
מתלה קדמי
ZF זקס Ø48 מ"מ – מהלך 300 מ"מ – מתכוונן לחלוטין
מתלה אחורי
מתלה ZF זקס מתקדם – מהלך 280 מ"מ – מתכוונן לחלוטין
מעצורים קדמיים
קאליפר 2 בוכנות – דיסק Ø300 מ"מ
מעצורים אחוריים
קאליפר בוכנה אחת – דיסק Ø240 מ"מ
*הדרגה מחושבת לפי תקנות אוויר נקי (גילוי נתוני זיהום אוויר מרכב מנועי בפרסומת), התשס"ט – 2009