ה-250 החדש מציע ביצועים מעולים בשטח ומוצהר כפיתרון הטוב ביותר למתחילים בזכות הכוח המבוקר של המנוע המשתמש בההזרקה אלקטרונית. האופנוע, חד-צילינדרי בעל ארבעה פעימות ומיתלים מתקדמים של ZF Sachs, עם אפשרויות כוונון לטווח הארוך, מתמקד בבירור יותר בנוחות השימוש, בעמידות ובגיאומטריה. הוא מאד מאוזן.
מפרט טכני
נפח מנוע 250
מאפיינים
מפרט טכני
מנוע
צילינדר בודד, 4 פעימות, 4 שסתומים, גל זיזים עליון יחיד, קרור מים
קדח ומהלך
77×53.6 מ"מ
סמ"ק
249 סמ"ק
מערכת הדלק
הזרקה JET
התנעה
חשמלית
מצמד
אמבט שמן, רב דיסק
תמסורת
6 מהירויות
שלדה
תרכובת אלומיניום / פלדה
גובה מושב
960 מ"מ
מרווח גלגלים
1450 מ"מ
מרווח גחון
355 מ"מ
מיכל דלק
9.5 ליטר
צמיג קדמי
21" – 90/90
צמיג אחורי
18" – 120/80
מתלה קדמי
ZF זקס Ø48 מ"מ – מהלך 300 מ"מ –מתכוונן לחלוטין
מתלה אחורי
מתלה ZF זקס מתקדם – מהלך 300 מ"מ – מתכוונן לחלוטין
מעצורים קדמיים
קאליפר 2 בוכנות – דיסק Ø260 מ"מ
מעצורים אחוריים
קאליפר בוכנה אחת – דיסק Ø220 מ"מ
*הדרגה מחושבת לפי תקנות אוויר נקי (גילוי נתוני זיהום אוויר מרכב מנועי בפרסומת), התשס"ט – 2009