דגם AJP SPR 310

חדש מתערוכת מילאנו: משפחת דגמי "רייסינג"!

חדש מבית  SPR 310 R / SPR 510 R :AJP

לקראת 2020 גאה חברת AJP  להציג שני דגמים חדשים לתחום האנדורו התחרותי – משפחת ה"רייסינג"! 

למעשה, לאחר קפיצת המדרגה הגבוהה שנעשתה לפני שלוש שנים עם הצגתו של דגם האנדורו-ראלי –  PR7 – יוצאת כעת החברה שהתמחתה באופנועי נישת האנדורו-לייט לראשונה בתולדותיה עם שני דגמי אנדורו טהורים ותחרותיים: משפחת ה"רייסינג" נולדה!

התוצאה תדהים גם רוכבים מנוסים. האיזון בין הכח, המשקל ויכולת התמרון המושלמת שלהם הוא מפתיע, אך גם ביצירתם של דגמים אלו שומרת החברה על ה-DNA  שלה המבוסס על הנגשת תחום האנדורו שבבסיסו קלות השימוש ותפעול כלי שטח בידי רוכבים חובבים כמו מקצוענים.

המנועים של משפחת הרייסינג הם חד-צילינדרים מודרניים ארבע פעימות, כוללים עיצוב מקורר נוזלים עדכני, גל זיזים כפולים, ארבעה שסתומים, ומערכת הזרקת דלק מודרנית שלא רק מבטיחה ביצועים טובים ביותר אלא גם שליטה בפליטות מזהמים וצריכת דלק נמוכה.

בתחום המיתלים מתהדרים האופנועים הללו במתלי ZF  שהוכיחו את עצמם ב-7PR – עם כיוונים מלאים הן בקדמיים והן באחורי, ובתחום השלדה פיתוחים המביאים את המילה האחרונה בתחום תרכובות האלומיניום-פלדה.

עם הניסיון שנצבר ב-PR7, מהנדסי AJP יצרו מבנה חדש, קומפקטי, קשיח ורב תכליתי שמגיע לרמה חדשה של איכות, עם שינויי עיצוב גדולים ופתרונות טכניים חדשניים.

יצור אופנועי SPR  2020 ושיווקם לציבור הרחב יחל בינואר. הזמנות כבר מתקבלות.